Facebook Badge

Monday, October 12, 2009

နယ္စပ္ တံတား အသစ္ တည္ေဆာက္ရန္ ထုိင္းလႊတ္ေတာ္အတည္ျပဳ

ထုိင္းျမန္မာ နယ္စပ္ ကုန္သြယ္ေရး တိုးခ်ဲ႕ရန္အတြက္ ထုိင္း အစိုးရက ျမ၀တီ-မဲေဆာက္ ေဒသတြင္ ျမစ္ကူးတံတားတစင္း ထပ္မံ ေဆာက္လုပ္ရန္ အဂၤါေန႔က ခြင့္ျပဳလုိက္ေၾကာင္း ဘန္ေကာက္ပို႔စ္ သတင္းစာတြင္ ေဖာ္ျပထားသည္။

ဘတ္ေငြ သန္း ၄၀၀ ကုန္က်မည့့္ ျမစ္ကူးတံတား ေဆာက္လုပ္ေရး အပါအ၀င္ ထုိင္းႏုိင္ငံ မဲေဆာက္ၿမိဳ႕တြင္ အထူးစီးပြားေရးဇုန္ တည္ေဆာက္ေရး အတြက္ ထုိင္းႏုိင္ငံ ကူးသန္းေရာင္း၀ယ္ေရး၀န္ႀကီးဌာန၏ အဆုိျပဳထားခ်က္ကုိ ထိုင္းႏိုင္ငံ လႊတ္ေတာ္က အတည္ျပဳခဲ့ျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ဗုဒၶဟူးေန႔ထုတ္ ဘန္ေကာက္ပို႔စ္ သတင္းစာတြင္ ေရးသားထားသည္။

၄ လမ္းသြား တံတားသစ္ ပါ၀င္မည့္ ဧက ၃၂၀၀ ခန္႔ က်ယ္၀န္းသည့္ အဆုိပါ စီးပြားေရးဇုန္စီမံကိန္းသည္ ထုိင္းႏုိင္ငံ၏ ပထမဆုံး ဘက္စုံ စီမံကိန္းလည္း ျဖစ္သည္ဟု ထုိင္းႏုိင္ငံ ကူးသန္းေရာင္း ၀ယ္ေရး၀န္ႀကီးဌာန ဒု-၀န္ႀကီးက ေျပာသည္။

“နယ္စပ္ ကုန္သြယ္ေရးနဲ႔ ရင္းႏွီးျမွဳပ္ႏွံမႈေတြကုိ တုိးျမႇင့္ လာေစမွာ ျဖစ္ပါတယ္၊ တံတားသစ္ ေဆာက္ၿပီးတာနဲ႔ နယ္စပ္ကုန္သြယ္ေရးဟာ ကမၻာလွည့္ ခရီးသြားလုပ္ငန္း ကရတဲ့၀င္ေငြနဲ႔ တျခား အခြန္၀င္ေငြေတြမပါ၊ တႏွစ္ကုိ ဘတ္သန္းေပါင္း ဘီလီယံ ၄၀ အထ ႏွစ္ဆ တက္သြားဖုိ႔ ေမွ်ာ္လင့္ရတယ္” ဟု ဒု-၀န္ႀကီး Alongkorn Ponlaboot ၏ ေျပာၾကားခ်က္ကုိ ဘန္ေကာက္ပို႔စ္သတင္းစာက ကိုးကားေဖာ္ျပထားသည္။

တံတားေဆာက္လုပ္ေရးႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး ျမန္မာအစုိးရႏွင့္ သေဘာတူညီမႈ မရေသးေပ။

တာ့ခ္ ခရိုင္ ကုန္သည္ႀကီးမ်ား အသင္း ဥကၠ႒ Bunpot Kokiatcharone ကမူ တံတားစီမံကိန္းအတြက္ ျမန္မာ စစ္အစိုးရႏွင့္ ေဆြးေႏြးရဦးမည္ဟု ဧရာ၀တီသို႔ ေျပာသည္။

“တံတား တည္ေဆာက္ေရးအတြက္ ျမန္မာ စစ္အစိုးရနဲ႔ ေဆြးေႏြးရမယ္၊ ျမန္မာဘက္က ဘယ္လိုသေဘာရလဲ မသိေသးဘူး၊ အကယ္၍ ခြင့္ျပဳခ်က္ မရရင္ေတာ့ ေဆာက္လို႔ရမွာ မဟုတ္ဘူး” ဟု Bunpot Kokiatcharone က ေျပာသည္။

ကရင္ျပည္နယ္ ျမ၀တီၿမိဳ႕ႏွင့္ ထုိင္းႏုိင္ငံ မဲေဆာက္ၿမိဳ႕ကုိ ဆက္သြယ္ထားသည့္ တံတားတစင္း ရိွေသာ္လည္း ထုိတံတားမွာ သက္တမ္း ရင့္လာသျဖင့္ ကုန္ကားႀကီးမ်ား ျဖတ္သန္းသြားလာရန္ မသင့္ေလ်ာ္ေတာ့ေၾကာင္း၊ ထုိ႔ေၾကာင့္ တံတားအသစ္ ေဆာက္လုပ္ရန္ လုိအပ္ေၾကာင္း သူက ရွင္းျပသည္။

တံတားသစ္သည္ မဲေဆာက္ၿမိဳ႕ ႏွင့္ ျမ၀တီၿမိဳ႕နယ္ ေရႊကုကၠိဳေက်းရြာတုိ႔ကုိ ဆက္သြယ္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ေရႊကုကၠိဳရြာသည္ ျမန္မာအာဏာပုိင္တုိ႔ႏွင့္ ၿငိမ္းခ်မ္းေရး ယူထားသည့္ တိုးတက္ေသာ ဗုဒၶဘာသာ ကရင္အမ်ဳိးသား တပ္မေတာ္(DKBA) ထိန္းခ်ဳပ္ရာ နယ္ေျမ ျဖစ္သည္။

“တံတား အသစ္ ထပ္ဖြင့္လို႔ လမ္းေၾကာင္း တေလွ်ာက္လံုး ဂိတ္ေၾကးေတြ မေပးရေတာ့ဘူး ဆိုရင္ေတာ့ မဆိုးဘူး။ အဲဒီ ဂိတ္ေၾကးေတြ ရွိေနဦးမယ္ ဆိုရင္ မထူးျခားပါဘူး” ဟု မဲေဆာက္ၿမိဳ႕ရွိ ျမန္မာ စီးပြားေရး လုပ္ငန္းရွင္ တဦးက ေျပာသည္။

ခင္မင္ရေသာသူမ်ား ညစဥ္ ဆက္ဆက္လာေနာ္။ မိတ္ေဆြမ်ား ေန႔စဥ္ ဆက္ဆက္လာေနာ္ လာေရာက္လည္ပတ္သူမ်ားကုိ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။

About This Blog

Lorem Ipsum

ကဲဘယ္ႏုိင္ငံမွာ ဘယ္ႏွစ္နာရီထုိးျပီလဲ

ေျပာျပီးျပန္လဲရပါတယ္တခုခုေတာ့ေျပာခဲ့ပါ

ေဇာ္ဂ်ီေဖာင့္ ကြန္ဗက္စ္တာေလးပါ















Web
youthnetworks








  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP